.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایشگاه عکس عاشورایی در 3شهر مازندران

شمال نیوز: روزنامه قدس با هدف ترویج و ترجمان فرهنگ عاشورایی ، نمایشگاه عکس "روایت عاشقی" را در 72 نقطه کشور از جمله 3 شهر مازندران برگزار می کند.

سرپرست نمایندگی روزنامه قدس در مازندران در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری، ضمن بیان مطلب فوق گفت : نمایشگاه عکس عاشورایی از 40 عکس عکاسان برتر کشور تشکیل و به دنبال فراخوان روزنامه قدس از بین صدها عکس ارسالی از عکاسان سراسر کشورانتخاب و برای کادر نمایشگاهی آماده و به شهرستانهای مختلف فرستاده شده است.

شیدالله احمدی یادآور شد : این نمایشگاه 20 لغایت 23 آبان در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر ، 26 لغایت 28 آبان در شهرداری ساری ، 29 و 30 آبان در کنگره بین المللی علامه ابن شهرآشوب ساروی مازندرانی در پلاژ نیروی انتظامی مازندران و 2 لغایت 4 آبان در فرمانداری و دانشگاه علمی کاربردی بابل برگزار می شود .

سرپرست روزنامه قدس در مازندران اضافه نمود : بر اساس برنامه زمانبندی شده، این نمایشگاه ها با همکاری مشترک نمایندگی ها وسرپرستی های روزنامه قدس و سازمانها و نهادهای مختلف استانی و محلی در سراسر کشور اعم از مراکز استانها وشهرهای دیگر برپا می شود.

شیدالله احمدی افزود : تا کنون 650 قطعه عکس از 56 عکاس سرا سر کشور به دبیرخانه رسیده و پس از بررسی عکسها توسط داوران160 عکس برای نمایشگاه ها انتخاب شد.

وی یاداور شد : روزنامه قدس ، طی ماههای محرم و صفر در 72 نقطه کشور نمایشگاه عکس "روایت عاشقی" را برگزار می کند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.